2013. június 1.

CraveOnline interjú

A CraveOnline interjújában Kellan arról mesél, milyen volt Mickey Rourke-kal verekedni, miről szól a Hercules 3D és hogy milyen egy szál ágyékkötőben sétálgatni.
Az interjúhoz nem nagyon tartoznak képek, de - főleg, mivel ezekről is le vagyunk maradva - megtaláljátok benne a Herkules poszter jobb minőségű verzióját, és a Tarzan illetve a Syrup előzetesét is! Tartalmas kis cikk, érdemes rászánni az időt! Éstovábbá, most úgy érzem, visszatérés van, mert egyrészt ezzel a cikkel sok mulasztást pótoltam, másrészt jobban van kedvem, és nyáron talán több időm is lesz foglalkozni az oldallal.

Kellan Lutz nagyon elfoglalt, az idővel versenyez, hogy leforgassa a Hercules 3D-t, mielőtt The Rock belekezdene a Herkules: A trák háborúkba. Ráadásul hamarosan két filmje is látható lesz a mozikban, a Java Heat és a Syrup. A Java Heat egy akciófilm, amelyben Lutz egy amerikai fickót alakít, aki összeáll egy indonéz nyomozóval (Ario Bayu), hogy megtalálják egy terrorcselekmény elkövetőjét. A film május 10-től látható New Yorkban, május 17-től pedig Los Angelesben. A Syrupot június 7-én mutatják be a mozik.

Szerepeltél már néhány akciófilmben. Nehezen találtak meg elsőre a rendezők és a producerek, vagy könnyebb a helyzet az Arena és a Halhatatlanok óta?
Igen is, meg nem is. Amikor az ember független filmet készít, nagyobb a szabadság, és néha van, hogy egyesek nem érnek rá [a szerepre], aztán a film készítői úgy gondolják, te vagy, akire szükségük van. Amikor találkoztam velük, tudtam, hogy az Aréna menedzsmentje készíti majd azt a filmet is, úgyhogy én egyszerűen csak odamentem hozzájuk és közöltem, hogy meg szeretném csinálni azt a filmet. Mire ők: "Megnézzük, hogyan boldogulnál vele, aztán majd látjuk, meg tudjuk-e csinálni." Ez nem jelenti azt, hogy hitegettek volna, de én erősködtem, "Én tényleg szeretném ezt megcsinálni." Itt minden arról szól, az ember el tudja-e adni magát.

A Java Heat esetén, úgy vélem, az egész a szenvedélyről szólt. Meg akartam csinálni minden kaszkadőrmutatványt, de egyszerűen szerettem Jake karakterét, azt, amit képviselt, és az egész utat, amit bejárt. Az egész a '80-as évek zsarupárosaihoz nyúlt vissza, amit nagyon szerettem, lángolt bennem a szenvedély, és a rendezők és a producerek meglátják, ha így van. Ők olyasvalakivel akarnak dolgozni, mondjuk, aki olyan, mint Te, de ezt egy halom színész meg tudja csinálni valószínűleg, megvan a fizikumuk, a színészi képességeik, de az ember valaki olyasvalakivel akar dolgozni, akiben dúl a lelkesedés a film iránt, aki szívesen utazik, aki nem bánja, hogy ott kell hagynia az otthonát és két hónapig Ázsiában kell élnie. Szóval sok tényezője van ennek az egésznek de szerintem a szenvedélynek, a lelkesedésnek nagy szerepe volt.

Elhiszem. Szerinted a Java Heat az a klasszikus partra-vetett-hal típusú film?
Ó, igen, igen. Én szeretem, hogy a karakterem ilyen nemtörődöm, megpróbál megúszni dolgokat még akkor is, ha elég szörnyű fickó.

Az Alkonyatos poén benne volt a forgatókönyvben?
Nem, azt mi tettük bele, mert amikor odamentem, rengeteg csempész DVD-t láttam. Azt mondtam, ez őrület. Néhány film még csak meg sem jelent az Államokban, ott meg iszonyú olcsón hozzá lehet már jutni. Connor [Allyn, rendező] meg akarta mutatni a filmben Indonézia kultúráját, a kis klubjaival, nyelvével, a DVD-piacával, mert ez a sok kis apróság mind alkalmas arra, hogy megmutassuk magát a kultúrát. Ez meg egy vicces kis dolog volt, mert azon agyaltunk, milyen poénos is lenne, ha lenne Alkonyat DVD-jük. Szóval ez csak egy vicces kis felütés volt, ami aztán nagyon jól jött ki. Ez az egyik kedvenc jelenetem, amikor közönséggel nézem a filmet, és jót nevetnek rajta.

Szerintem a lányoknak igazán tetszeni fog a masszírozós jeleneted. Mit éreztél ennek kapcsán, amikor olvastad a forgatókönyvben?
(Nevet) Nem vagyok odáig a meztelenkedésért. Vagyis, megint le kell vetkőznöm. A félmeztelen jelenetek az erősségem, ami nem jelenti azt, hogy kapkodnék a lehetőségért, hogy "Nem lehetnék félmeztelenül ebben a jelenetben?" vagy hogy félmeztelenül rohangálnék otthon a hétköznapokban. Nem szeretem levenni a felsőm, de ami ezt a jelenetet illeti, tetszett a mögötte rejlő poén. Amikor tehát olvastam a forgatókönyvet, úgy rémlik nevettem, mert láttam magam, amint megcsinálom. Így aztán mondtam Connornak, hogy "Ez klassz lesz. Csinálhatnánk így?" Ez volt a forgatás legviccesebb napja, látni Ario Bayu arcát és életre kelteni ezt a jelenetet.

Ha szereted a 80-as évek zsarupáros filmjeit, akkor értékelhetnéd, hogy van egy jó felvétel a hátsódról is.
Igen, igen (nevet). Ha valamit nem szeretek a film kapcsán, akkor az az, hogy ezzel sokat poénkodnak.



Az is fontos volt számodra, hogy Jake bátyja katona?
Igen, igen. A katonaság nagyon közel áll hozzám és kedves a szívemnek. Egyszerűen szeretem őket és számomra gyerekkorom óta ők a hősök, mert nem igazán láttam olyan sok akciófilmet vagy akcióhőst, nem néztem olyan sok sportot és nem Wayne Gretzky, Michael Jordan vagy Brad Pitt voltak számomra az istenek. Az én hőseim tankokból ugráltak ki, vagy harci gépeken repültek. Akik a kamerák előtt álltak, számomra nem voltak hősök. Közben aztán én is színész lettem, de még mindig szeretem a katonai jellegű feladatokat, mert számomra ők jelentik a hősi szerepeket én pedig szeretek hős lenni.

Lehet, hogy ez kicsit spoileres lesz, de szerintem az emberek is látják maguk előtt, hogy ha Mickey Rourke alakítja a rosszfiút, akkor az lesz a film csúcspontja, amikor szemtől szembe állsz vele. Amikor valakinek ilyen múltja van a műfajban, nem beszélve magáról a mozizásról, milyen érzés Mickey Rourke-kal megküzdeni?
Én arra számítottam, hogy őrültebb lesz, mint amilyen valójában volt. Azt hiszem, a film végén láthatjátok, amint nagyon dühös vagyok rá, és véletlenül leköpöm, hiszen vérbosszút fogadok, amiért megölte a bátyámat. De ő simán megcsinálta. Nem tett megjegyzést. Ő is megcsinálta a kaszkadőrmutatványokat. És szerintem igazán élvezte a lehetőséget, hogy Indonéziában forgathat. Szerintem ő nagyon nyugodt, bármit is mondanak mások, hogy milyen vad dolog vele forgatni. Mindenkit nagyon tisztelt a forgatáson, és szerintem nagyon jól szórakozott és nagyon szeretett a karaktere bőrébe bújni.

A Java Heat felkészülésnek számított számodra a Herkules szerepére?
Ó, istenem ez még jobban lenyom. Minden tekintetben több munkát jelent. Még több kaszkadőrmutatvány és még több próba. Csak két hétig forgattunk ezelőtt, és királyságosan kell lovagolnom és kardot forgatnom is. Ezek mind olyan dolgok, amelyekre gyerekkoromban vágytam, hogy kipróbálhassam, de soha életemben nem fájt még minden tagom ennyire. Egy nap alatt jógázunk és mindenféle harcművészeteket is végzünk. Az embernek olyan izmai is kifejlődnek, amelynek a létezését korábban nem is sejtette. Ez kemény munka, de én szeretem. Jó nap az olyan, amikor már nem tudok járni, mire hazaérek.

A Herkules egy életre szóló szerep, de tudod, a The Rock is készít egy Herkules filmet [Herkules: A trák háborúk]. Volt némi szabadidőd, hogy a másikra is jelentkezz?
Nem, nem, és én szeretem The Rockot. Kamaszkoromban mindig birkózást néztem. Ő [Dwayne Johnson] nagyszerű színész. A legjobbat kívánom nekik. Annak a másik filmnek is nagyszerű szereplőgárdája van, de teljesen másról szól a történetük. Az ottani Herkules sokkal idősebb, a miénk fiatal és azt mutatja meg, miként lesz egy fiúból férfi, nagyon valóságos lesz és nagyon emberi. A mi karakterünk szerelembe esik, majd összetörik a szíve, majd szorong és magányos lesz, szomorú és lelkifurdalás gyötri. Ez egy igazi történet egy férfiről, egy olyan férfi útjáról, aki visszaszerzi a szerelmet. Itt nem egy szupererőkkel rendelkező emberről van szó. Egy férfi nem érti meg azt az erőt, amit ő birtokol, és ő is tagad, mert nem hisz a jókban először és nem hiszi el, hogy ő Zeusz fia, és igazán úgy érzi, hogy az, akit apjának vél, elutasítja. A történet során ugyanolyan dolgokon megy keresztül, amin egy átlagos fiú is keresztülmenne.

Forrás: Filmofilia

Láttam egy képet The Rock jelmezéről, és abban felismerhetetlen a hosszú hajával és szakállával. Te hogy fogsz kinézni?
Tudod mit, azt kívánom, bárcsak hosszú szőke loknijaim lennének. Tényleg nagyon harcoltam értük, mert mindig így képzeltem el Herkulest, de olyan sok harcjelenetünk van, amelyek nagyon nagy hatásúak. És úgy lovagolni, hogy az embernek nem a saját hajára kell figyelnie, nagyon hosszú idő megtanulni, nekünk pedig nincs annyi időnk. Szóval, ami az én külsőmet illeti, nekem rövid hajam lesz a filmben. Rövidre vágott és férfias.

Lesz egyáltalán valami mitikus erőd?
Nos, még maga Renny [Harlin, rendező] maga is azt mondta, hogy "Kellan, nem szeretném, ha még nagyobb lennél. Csak a kockákra ügyelj a hasadon, hogy még dögösebb legyél." Mire én mondtam, hogy oké rendben. pedig én szeretek nagyobb lenni. Még akkor is, ha bár Herkulest óriásként látom magam előtt, de itt nem olyan erőket használ fel, hogy medvéket hajigál vagy igazi szörnyekkel harcolna, mint a Titánok harcában, vagy hasonlók. Igazából ő csak egy egyszerű gladiátor.

Felpróbáltad már az ágyékkötődet?
Igen, ma egész nap abban rohangáltam, és elkészítettünk néhány tesztfelvételt is.

Még nem láttuk a Tarzanodat sem.
Igen, az majd októberben jelenik meg. Nagyon boldog voltam, amiért részt vehettem abban is, és megcsinálhattam, ezzel is egy álmom vált valóra. Ez egy animációs film, szóval kicsit más kategória. Semmi smink vagy frizura. Az ember egy kezeslábast visel, amelyre rózsaszín gömböket ragasztottak, amelyek segítségével rögzítették a mozgásomat. Nem kellett ágyékkötőt sem viselnem, amit felvettem a meghallgatásra egy parókával együtt. Mire ott szóltak, hogy "Ez egy animációs film lesz, szóval ezekre semmi szükség, ha legközelebb jössz." Mire én: "Tényleg? Ez mit jelent?" Az életem legjobb időszaka volt ennek az elkészítése.

Ez egy eredeti Tarzan történet vagy egy modern feldolgozás?
Nagyon modern és kortárs film lesz. Naprakész és nagyon tanulságos. Azzal foglalkozik, hogyan éljen az ember a természetben, miképpen ne tegye tönkre a Földet és hogyan maradjon természetbarát.


Annak ellenére, hogy animációs filmről van szó, kellett liánokon lógnod?
Mindent ki kellett játszanunk. Voltak kötelek a stúdióban és volt egy úszómedence, egy játék krokodillal, azzal kellett harcolnom, amiből majd a szerkesztők valósághűt varázsolnak, szóval ez kőkemény színészet volt. Ez az egész arról szól, hogy úgy kell színészkedned, hogy elképzeled a világot magad körül. Volt egy pózna középen, amivel el kellett játszani, mintha az egy hatalmas fa egy ága volna, és ennek megfelelően kellett mozogni. Egy olyan világot építettek fel, ami minden teljesen más volt, mint az a dzsungel, amit majd a nézők a moziban látnak. Amikor csináltam a hangalámondást, akkor nagyon odáig voltam, mert emlékeztem, amikor ott voltam és emlékeztem, milyen volt birkózni a krokodillal vagy ott lenni a lombházamban. Az csak egy lobház váza volt, amit ők ott létrehoztak. Szóval a nézőknek csak hátra kell dőlniük és élvezniük, hogy "Úristen, milyen messze jutott már a technika, hogy mindezt képesek megalkotni, és minden milyen valóságosnak tűnik."

Csinálsz Tarzan-üvöltést is?
Igen, de azt még nem oszthatjuk meg senkivel.

Mostanában jelenik meg a Syrup is. Abban milyen karaktert alakítasz?
Ellenséget játszom. Nagyon ritkán játszok ellenséges karaktert, a film pedig a marketing, a reklám világáról szól, és arról, hogyan lehet bármit eladni a szexualitással. A történet két cégről szól, és nem arról az ízről, ami a vásárlóknak tetszene, hanem arról, hogy ezt hogyan próbálják eladni, milyen elképzelés van az egész mögött, és hogy milyen fontos a reklámkampány. Az én karakterem Sneaky Pete. Max Barry könyve [amelyen a film alapszik], nagyon tanulságos és nagyon szatirikus. Nagyon szerettem, és tetszett Aram [Rappaport] forgatókönyve is. Az én karakterem eredetileg japán, én pedig nagyon szerettem eljátszani a karaktert, és [örültem, amiért] rám lehetett szabni azt. Nagyon szórakoztató egy olyan karaktert eljátszani, aki nem beszél sokat, ezért a gesztusaival és az arckifejezéseivel kell eljátszani az érzéseit. Ezúttal ezt kellett tennem. Nagyon élveztem a karakter életre keltését.


Van benne pár drámai hatású konfliktusod Amber Hearddal?
Nem olyan drámai hatású ugyan, de azért szerintem eléggé idegesítem őt azzal, ahogyan képviselem magam. De biztos vagyok benne, hogy a karaktere ideges amiatt, hogy én a főnöke vagyok és lefekszem vele. 
Forrás: CraveOnline

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése