2011. augusztus 6.

Kellan Lutz Just Jared interjú

Kellan Lutz most a JustJarednek kedvéért pózolt néhány exkluzív fotó kedvéért, míg a pár napja a Comic Con-on vett részt San Diego, Califban.



Íme erről beszélgettünk a 26 éves izompacsirtával:

Mesélj egy kicsit összefoglalásképp az Alkonyat filmekről, mit érzel most, hogy leforgattátok az utolsó két filmet?
Ha visszatekintek rá, mint színészi munkámra, nos akkor azt kell mondanom, igazán klassz volt, nagyon szerencsés vagyok. Épp befejeztük a Gyilkos megszállást, amely miatt hét hónapot töltöttem Afrikában, és nagyon nagy jelentőségű volt az HBO-val végzett közös munka, aztán az Alkonyat útjára léptem, amely magába szippantott, és úgy éreztem magam, mintha én lennék Superman, a hullámvasúton, ahol csak forgattunk, és fogalmunk sem volt, mi ez az egész, mégis egyre feljebb és feljebb jutottunk, és egyre jobban élveztük ezt az egészet!

Mivel az HBO projektjein dolgoztál, nyilván volt valamiféle elképzelésed a karriereddel kapcsolatban, nem sejtve még, hogy az Alkonyat azzá válik, amivé vált, valóban majdnem lemondtad a szerepet?
Igen, nem volt hozzá kedvem. Miután olyan sokáig forgattunk Afrikában, hét hónapig, és ezen hosszú idő alatt mind a családtól, mind a kutyáimtól távol voltam. Az ügynököm azt szerette volna, ha Edward szerepére hallgattak volna meg, én pedig elolvastam a forgatókönyvet, és úgy voltam vele, hogy olyan lehangoló nekem most ezt a szerep, én valami olyasmire vágyok, ahol mosolyoghatok. Kicsit félre is akartam tenni a színészetet, és akkor párszor vissza is utasítottam a meghallgatást. Ryan az ügynököm, már akkoriban sejtette, hogy ez egy különleges dolog, úgyhogy azt javasolta, nézzem meg Emmett szerepét. Én pedig megnéztem, és bár csak négy sora van mindössze, mégis Emmett a nagy testvér, aki felszabadultan vicces, én pedig azonnal beleszerettem a szerepbe. Azt mondtam, "Igen, ilyen típusú szerepekre vágyok!" Meghallgattak, és egy szó mint száz, most itt vagyok, amint befejeztük a történetet, és Emmett örökké a szívem csücske marad.

Olyan gyorsan leforgattátok ezeket a filmeket...
Valóban pörgött! Én is ezen gondolkodtam. Négy év alatt öt filmet leforgatni óriási dolog. Nagyon jók voltak ezek a filmet, ez az utolsó pedig hét hónapig tartott, hiszen két részt is leforgattunk, ami nagyon kemény volt, de nagyon élveztem.

Találkoztál már igazán őrült rajongókkal?
Én szeretem ezeket a rajongói találkozókat, amelyek kapcsán eljuthatok szerte a világba, különösképpen, amikor kisebb városkákba megyünk. Mindezidáig a legdurvább az volt, amikor egy rajongó hozott egy bilincset, magához akart bilincselni és haza akart vinni engem magával. Még vicceltem is vele, hogy "Akkor fogj egy bilincset és bilincselj meg", mire előrántott néhányat és a biztonságiaknak kellett közbelépniük. De mostanra már fantasztikus a helyzet, olyan, mintha a könyvekkel és filmekkel együtt a rajongók is érettebbé váltak volna. Még mindig elég durva a helyzet, de úgy érzem, ma már közelebb állnak hozzánk, és inkább minket mint embereket kedvelnek, és nem a karaktereket. Most már jó buli összefutni a rajongókkal. Igazán szórakoztató találkozni velük, ha egy helyen vagyunk, csak lógni velük, vagy együtt ebédelni, vagy meginni egy italt, mindenki nagyon jófej. Nagyon szerencsés vagyok, hogy ilyen kedves rajongóim vannak.


Hamarosan megjelenik a Halhatatlanok, úgy tűnik, nagyon látványos lesz.
Annyira izgatott vagyok miatta! Egy álmom vált ezzel valóra. Együtt dolgozhattam Tarsemmel, aki a két kedvenc filmemet, a Sejtet és a Zuhanást rendezte.

Igazán klassz szereplőgárdája van!
Igen, valóban csodálatos! John Hurt, Luke Evans, Freida Pinto, Mickey Rourke, Henry Cavill. Számomra ez egy nagy ugrás, egy hatalmas előre lépés volt. Poszeidónt játszani! Imádom a görög mitológiát, Halak a csillagjegyem, imádom az óceánt. Minden passzol.

Biztosak vagyunk abban, hogy megannyi izgalmas munka vár még utadon most, hogy ilyen sikeres lettél. Különösen, hogy ilyen tested van, ami bizonyos szerepekre jogosít fel...
Ja, meglepően sok chippandale filmre... (elneveti magát) Na jó, csak viccelek!
Egy chippandale igazi élete!
Egy chippandale vallomásai!

Milyen szerepre vágysz még igazán színészként?
Egy boxoló szerepre, egy verekedősre.
Nézegettél már forgatókönyveket abból a műfajból?
Igen, azt, amit most forgatott Tom Hardy [Warrior], annak elolvastam a forgatókönyvét, és nagyon megtetszett. És szívesen csinálnék egy He-man filmet, az nagy gyerekkori kedvencem volt még.

Itt az ideje valami beújításnak! 
Igen, valami szuperhőst szeretnék játszani, Marvelt, DC-t vagy valami ilyesmit.
Vársz egy megfelelő projectre, amelyben egy ilyen film főszereplője lehetnél?
Igen, nagyon szerettem volna részt venni az Amerika Kapitányban. Azt hiszem, Chris Evans jó választás volt a [fő]szerepre és alig várom, hogy láthassam a filmet. Jó lenne részt venni valami olyanban, ami gyerekkori kedvencem volt.
Tessék, akkor mondj pár tippet, amivel megkereshetnek majd a filmstúdiók...
Szerettem Flash-et, Aquamant, Jonny Quest-et. És tudod, nagyon szeretnék Tini Nindja Teknőcöt játszani, mondjuk Michelangelot!
Ez rengeteg ötlet...
Hé, alig van melóm, és rengeteg szerep van, amit eljátszhatnék.

Van pár filmed, ami nemrégiben jelent meg, vagy még idén megjelenik - jól telítve lehet a határidőnaplód!
Tudod, az a helyzet, hogy szeretem ezt csinálni. Nagyon furcsa moziszínésznek lenni, mert az ember leforgat bizonyos dolgokat, és a független filmek csak egy-két évvel a forgatás után jelennek csak meg. Megkérdem magamtól, hogy mit is csináltam 2010-ben, és aztán 2011-ben jelenik meg minden [mit 2010-ben forgattam]. És ez igazán abszurd, mert repül az idő.


Kivel szeretnél együtt dolgozni a jövőben?
Robert Redforddal, az csúcs lenne. Szerintem ő egy ikon.
Megnéznénk valami Scorsese-vel való közös munkádat is!
Az is fantasztikus volna! Szívesen dolgoznék Leonardo Di Caprioval és vele. És mindig is szívesen alakítottam volna Matt Damon vagy Leo öccsét vagy valami hasonlót. Olyan jó lenne és természetes. Bruce Willis-szel is szívesen dolgoznék, részt vennék egy Die Hard filmben is!
Milyen sok jó ötleted van!
Nos, sokat gondolkodtam már ezen. Kitaláltam ezeket a célokat, és megteszek értük mindent.

Nemrégiben egy romantikus vígjátékban is részt vettél, az milyen volt?
Igen, a Love, Wedding, Marriage-ben szerepeltem, és nagyon jó buli volt! Ez is olyasvalami, amire már régóta vágytam, és boldog vagyok, hogy részem lehetett benne. Megcsinálnám újra! Klassz volt!

Hogyan tudsz ennyi időt szakítani arra, hogy a tested mindig csúcsformában legyen?
Hú, ez nem egyszerű. Különösképp, amikor zárva vannak a konditermek. Amikor az Alkonyat filmeket csináltuk, és az emberen fenn van a smink, és benn vannak a kontaktlencsék, és nem izzadhat, vagy vissza kell mennie a székbe, úgyhogy, amikor dolgozok, oda kell figyelnem arra, hogy ne egyek meg mindent össze-vissza, vissza kell fognom az édességet, és oda kell figyelnem, hogy eleget igyak. Imádok úszni, de futok is, és szeretek ugrókötelezni is - azt benn is lehet csinálni.

Bűnös élvezetek?
Az édesség mindenképpen. Csak egy dolog a sokból, hogy vissza kell fognom magam, hogy ne legyen édességes fiókom a szobámban. Még megvannak a Halloween-cukorkák 2003-as Arizonai időszakomból.
Jó évjárat...
Igen, hál'Istennek ez nem romlik meg. A robbanós cukorka mintha most zöld lenne, a színe ugyan fakul, de még mindig jó fűszeres az íze.

Mi jelenti számodra a paradicsomot?
Nemrég költöztem le a tengerpartra, és imádok ott lenni. Nem tudom, miért tartott ilyen sokáig, de most minden nap ott futok a parton és ez csodaszép.
Paparazzik álma...
Általában nincsenek ott. Amikor a Valley-ben éltem állandóan ott rostokoltak a házam előtt, most viszont, hogy elköltöztem és soha nem vagyok otthon, nem találják meg, hol lakok. Úgyhogy így elég jó.

Mi a legjobb és a legrosszabb a hírnévben?
A legjobb, hogy sokat utazgathatok, de az is, hogy szólhatok azon jótékonysági akciók érdekében, amelyeket én is támogatok. Rengeteg olyan szervezet van, mint a  Boys and Girls Club és a Saint Bernard Project, vagy  a Peta, fontosnak tartom, hogy kiálljak az állatok és a gyerekek mellett. Nagyon szép dolog az adományozás, és legtöbbször nagyszerű szervezetekről van szó, csak nincs, aki kiálljon értük. Szeretem erre felhívni a figyelmet, ezért is regisztráltam a twitterre. Szeretem, hogy a rajongóim is olyan lelkesek ez ügyben. Másrészről viszont a [hírnév] rossz oldala, hogy már nem igazán tudok nyugodtan elmenni Vegasba, és flörtölgetni az uszodában, ahogyan azt korábban tettem.

Nyilván kevesebben mernek megszólítani most, hogy folyamatosan dolgozol és megközelíthetetlenebbnek tűnsz, amiatt, amit csinálsz...
Igen, de tudod, az embereket más-más dolgok mozgatják. Hál' Istennek nekem még mindig megvannak azok a jó barátaim, akik már azelőtt is megvoltak, mielőtt ez az egész elkezdődött volna. Ismerkedni sokkal nehezebb most, hogy ilyen elfoglalt vagyok, úgyhogy most nem járok senkivel. De én is egy hétköznapi fickó vagyok, aki folyton keresgél. De már tudom, mit szeretnék.

Mit szeretnél, kit szerezzünk melléd a He-man filmbe, aki lángra lobbantaná a szerelem szikráját?
Öööö, ki is, ki is... Mondjuk Jessica Biel.
Ő is egyedülálló.
Jól teszi. De tudod mit, szeretnék minél több emberrel megismerkedni, de ez nagyon nehéz, amikor az ember csak azokkal találkozik, akikkel együtt dolgozik.

Mit szeretnél, ki rendezze ezt a He-man filmet? Valami olyasmire gondolok, aki jó sötét filmet csinálna belőle, mondjuk Guillermo Del Toro.
Igen, Guillermo valóban fantasztikus volna.

És hogyan tovább?
A Bumped című filmben fogok dolgozni, amelyet Buffaloban forgatunk majd. A sors iróniája, hogy mi is épp csak hogy össze fogunk futni [bumped angolul], de legalább tudni fogjuk, hogy is megy ez. Nemrégiben fejeztem be egy Syrup című filmet, ami szintén nagyon élvezetes volt. Aztán producerkedni is fogok. Egy Lucas című filmet készítek, ami egy Jason Bourne típusú film. A Scott Free Entertainmenttel együttműködve fogom csinálni.
Szerepelsz is benne?
Igen, nagyon vagány a forgatókönyve. Óriási dolog belelátni abba, mi megy a gyártási oldalon, és a saját utamat járni.
Izgatott vagy, hogy több kaszkadőr munkát csinálhatsz és akciójelenetben vehetsz részt?
Igen, ebben a filmben minden akció lesz. Egy pszichothriller is egyben.
A kaszkadőr mutatványokat magad fogod csinálni?
Remélhetőleg. Most majd megtehetem, hiszen én leszek a producer is, úgyhogy senki nem mondhatja nekem, hogy nem.
Akkor csak az ügynöködnek ne szólj róla.
Jaja. Őt nem zavarja, bírja a harci sérüléseimet. Az Arena című film forgatásakor egy machetével belevágtak a mellkasomba.

Nos, alig várjuk, hogy láthassuk.
Már gyakorlom az ugrásokat.

Cikk és képek a JustJured-ről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése