2011. szeptember 16.

Közkívánatra: Mit csinál Kellan Izraelben?

Az Alkonyat-színész Kellan Lutz is csatlakozott a hírességek utazásához

A vámpíros sorozat szereplője már volt korábban is az országban, ám útitársai, köztük édesanyja is, most járnak először az országban. A társaság kormányzati tisztviselőkkel, izraeli sajtósokkal, izraeli filmszínészekkel producerekkel fog találkozni.

Kellan Lutz és más hírességek azért érkeztek a héten Izraelbe, hogy az ország fontos vallási és történelmi helyszíneit megismerjék. Kellan édesanyjával, a színész Miguel Ferrerrel, a kolumbiai énekesnővel, Carolina La O-val, és az kubai előadóművésszel, Didier Hernandezzel együtt egy El Al járaton érkezett az országba.


A csoport programjai között olyan érdekességek is szerepelnek, mint pl. vacsora a Jaffa Black Out nevű étteremben, ahol vak pincérek szolgálnak majd fel nekik, és ahol a vendégek is vaksötétben esznek. Megnéznek majd egy színházi előadást is, melyben szintén vak, illetve süket színészek játszanak. 


A hírességek körútjának része még egy éjszakai kerékpáros túra Jeruzsálem óvárosában, ahol borkóstolás és egyéb programok is várnak az utazókra. Kormányzati tisztviselőkkel, izraeli sajtósokkal és helyi színészekkel, producerekkel is találkoznak majd, amely során a későbbiekben lehetséges partneri kapcsolatokról is tárgyalnak majd.

Az utat a Conference of Presidents of Major Jewish Organizations [~ Főbb Zsidó Szerevezetek Elnöki Konferenciája], Americas Voices in Israel [az Amerika hangjai Izraelben] szervezetek és az El Al Israel Légitársaság támogatja.



Az egyik helyi újság már interjút is készített Kellannel és társaival az utazás kapcsán, a Kellan-es részeket gyorsan lefordítom.

Hogyhogy Izraelbe látogattál? Milyenek az első benyomások?
Igazából én már másodjára járok itt;  már voltam tavaly év végén egy magánutazáson. Valami újra és érdekesre vágytam. Nagyon nem voltam képben azzal kapcsolatban, hogy Izrael milyen lehetőségeket kínál. Amikor mondtam a barátaimnak, hogy idejövök egy hétre, azt gondolták, meghibbantam. Én viszont úgy érzem, Izraelben van a legtöbb történelmi színhely a világon. Én pedig szeretem a történelmet, és igazán szerettem volna látni ezt. Itt találkoztam életemben a legtöbb kedves emberrel. Ők igazán nagy tudásúak, és sok helyre elvittek. Nagyon hálás vagyok ezért... Eddig nem is tudtam, mennyi tennivaló van Izraelben.



Kérlek, mesélj arról, mit tudtál meg Tel Avivról!
Igazi New York-i életforma. A szórakozóhelyek lenyűgözőek, a kaja isteni! A BlackOut étteremben [itt szerintem a színházra (is) gondol] is voltunk. Még soha nem láttam máshol ilyet; annyira jó, hogy süketeket és vakokat is alkalmaznak, ők a legjobb színészek, akiket valaha is láttam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése