2011. május 22.

Kellan interjúrészletek

Hétköznapi srác vagy a 'Love, Wedding, Marriage'-ben

Az MTV stábja a film premierje után kapta el Kellan-t pár szó erejéig, azzal az apropóval, hogy megkérdezzék, hogy az élőhalott szerep után milyen volt végre egyszer egy átlagos fickót játszani, illetve, hogy milyen új oldaláról ismerhetjük meg Kellan Lutz-ot:


- Azt hiszem, most sokkal többet fogtok látni a hétköznapi énemből - mondta Kellan az MTV riporterének. - Az általam alakított karakternek, Charile-nak épp azzal kell megküzdenie, milyen friss házasnak lennie, és milyen az ezzel járó családi boldogság, és azt reméli, sok szórakozásban lesz része. - magyarázza cinkos mosollyal a száján. - Felesége (Mandy Moore) azonban az az aggódós fajta, megpróbálja megmenteni szülei [házasságá]t, Charlie pedig ettől egyre idegesebb lesz, ahogy azt a legtöbb pasi is tenné. 


Kellan hozzátette, hogy ez a lépés afelé, hogy valódi személyt alakítson, és ne kelljen vámpírként falfehérré sminkelni, örömteli fordulat volt számára.
- Egy tök átlagos fickót alakítok, amit elég jó volt eljátszani - mondja Lutz. - Egy tucat különböző szerepet játszottam már, és mindegyik nagyon élménydús tapasztalat volt, az Alkonyat-béli szerepem különösen, mégis nagyon klassz volt, hogy minden nap részt vehettem a forgatásokon, kihívás volt számomra, és jobbnál jobb színészekkel és rendezővel dolgozhattam. Ez igazán jó móka volt és kihívásokkal teli élmény - mesélte azzal kapcsolatban, hogyan is élte meg a Dermot Mulroney által rendezett film forgatását.

A filmet néhány mozi mutatja be az USÁ-ban is, a szerencsésebbek június 3-tól láthatják.


Szeretnék megnősülni

Kellan-nel az E-Online is váltott pár szót, amikoris többek között a kapcsolati állapotának titkára is fény derült:

- Egyedülálló vagyok - árulta el Kellan az E-Online-nak. - Nagyon elfoglalt vagyok egy ideje, és egy ilyen területen nagyon nehéz [kapcsolatot kialakítani], ahol az ember folyamatosan utazik és repül. De nagyon várom, hogy egy nap megnősüljek és családot alapítsak. Legyen [a jövendőbelim] bárki, akár múltbéli ismerős, vagy jövőbeli, több, mint hálás leszek érte. 

Kellan a 23 éves színésznővel, AnnaLynne McCord-dal való se veled-se nélküled kapcsolatáról volt ismert, és még múlt hónapban is készültek róluk közös fotók. A csupaizom srác beismeri, hogy félreértik néha a dolgokat, amikor egy nőismerősével megjelenik valahol, vagy csak úgy flörtölget. Néha azt kívánja, bárcsak visszatérhetne azokba az időkbe, amikor még nem volt ismert, és bárkit levehetett a lábáról anélkül, hogy terjdt volna róla a pletyka. 

- Régen, amikor Vegasban voltam, szerettem csak úgy úszkálni az uszodában a csajokkal. - mosolyog. - Most meg csak ülhetek a sarokban, anélkül, hogy igazán jól érezném magam, különben biztos valaki ír róla valamit. 

Kellan ezúttal is beszélt arról is, melyik jelenetet várja legjobban a Hajnalhasadás filmekből, a válaszon persze nem fogunk meglepődni:
- Természetesen a szkander-jelenetet várom a legjobban Bellával. Igazán jól sikerült az a rész. Szerintem a rajongóknak nagyon fog tetszeni.


Exkluzív a 'Halhatatlanok'-ról

Eddigi szerepeihez képest nagyon más lesz Poszeidón, a görög isten szerepe Kellan számára - derül ki az Iamrouge cikkéből. Az ő riporterük is a LWM premier után kapta el Kellan egy pár szóra, és aziránt érdeklődött, vajon izgatottan várja-e hősünk az Immortals megjelenését:
- Nagyon izgatottan várom a filmet - válaszolta Kellan.

A riporter aztán aziránt érdeklődött, milyen volt Kellan-nek egy olyan rendezővel dolgozni, mint Tarsem Singh, aki ilyen nagy hangsúlyt fektet a vizuális elemek fontosságára:
- Csodálatos volt Tarsemmel dolgozni. [...] Nagy csodálója vagyok. - mondta Kellan. - Őt a látvány motiválja. Imádom a filmjeit, a Zuhanást és a Sejtet, úgyhogy nagy öröm volt vele együtt dolgozni ezen a filmen. 

Kellan a folytatásban azt is elmesélte, miért olyan izgatott, hogy a tenger istenét alakíthatja:
- Azért is örültem, hogy Poszeidónt játszhatom, mert március 15-én születtem, vagyis Halak a horoszkópom. És egyáltalán: görög hőst alakítani, és eljátszani Poszeidónt egy ilyen híres emberekből álló színészgárdával és stábbal olyan, mintha egy álmom vált volna valóra.

Végül Kellannek arról kellett mesélnie, milyen volt számára a film forgatása:
- Olyan volt, mintha valami különleges dolognak lennék a részese. Megtiszteltés volt számomra egy ilyen stábbal együtt dolgozni, olyan volt, mintha én magam is más kaliber lettem volna színészként. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése