2011. május 27.

Kellannek hiányoztak a kutyái az Alkonyat forgatása során

Kellan Lutz alig várta, hogy véget érjen az Alkonyat utolsó két filmjének forgatása, annyira hiányoztak neki kedvencei, Kevin és Kola.


Kellan úgy érezte mintha soha nem akarna véget érni az Alkonyat forgatása, annyira kétségek közé zuhant, amiért nem láthatta kutyáit.

A korábbi modell, aki Emmett szerepét játssza, elmondása szerint hiányozni fognak neki szereplőtársai, többek között Robert Pattinson és Kristen Stewart, mégis bevallotta, nagyon rossz hatással volt rá a maratoni, hét hónapig tartó forgatás [ööö, november 8 - április 20. környékéig sztem csak 5 és fél van, és sajnos nem volt végig szükség Kellanre, de a bulvár már csak ilyen: túloz], mivel nem láthatta kutyáit: Kevint és Kolát.


Kellan így nyilatkozott az E!Online-nak: 
- Őszintén szólva, azt hittem, már sosem ér véget ez a hét hónap. Nagyon nehéz volt ilyen sokáig távol lennem az otthonomtól, a barátaimtól, kutyáimtól.
Szeretem a kutyáimat. És ha az ember Kanadában van, nagyon nehéz oda eljuttatni őket repülőgéppel. Ashley [Greene] végigcsinálta a macerát, így aztán még jobban meghasadt a szívem, amiért az én kutyáim nincsenek velem.


Volt még egy oka annak, amiért Kellan különösen hiányolta az ő tarkabarka keverék kutyáját, Kolát: mivel ez a kutya segít neki abban, hogy megvédje Kellant a megszállott Alkonyat-rajongóktól.
Amikor megkérdeztük, hogyan kezeli a hírnevet, így fogalmazott:
- Most már nagyon gyorsan futok! És van egy kutyám, amelyik nem szereti körülöttem a nőket. Nagyon vigyáz rám!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése