2011. október 13.

Kellan a Men's Fitness címlapján

Van egy szép új címlapunk, plusz egy rövidke cikkecskénk hozzá. Szerintem szeretni fogjátok ;)


Kellan Lutz azt mondja, hogy minden egyes évben meghatározza maga számára a magánéleti és szakmai célokat is - most pedig hamarosan egy újabb dolgot húzhat le a listáról.
- Mindig is szerettem volna görög istent játszani valamiben - mondja a Men's Fitnessnek a csupa izom színész, aki a hamarosan bemutatásra kerülő Halhatatlanok című moziban Poszeidón istent alakítja. 

A 26 éves Lutznak, akit gyakran láthatunk meztelen felsőtesttel, megvan hozzá a fizikuma és a forgatás alatt is fenntartotta az intenzív testmozgást. 

- Egyszerre keltem a nappal, olyan fél 7 körül - mondja. - Aztán elmentem futni, majd csináltam pár felülést, megint futottam egy kicsit, aztán csináltam pár kitörést, majd gyakorlatoztam a gyűrűn, végül pedig csináltam pár felülést! 

Azt mondja, szívósságának hat bátyja, az oka, "akik össze-vissza vertek", az Alkonyat sztárja, aki korábban modellkedett is, úgy jellemzi magát, hogy olyan ember, aki keresi az izgalmakat. 
- A szívemet-lelkemet beleadom egy akciófilmbe - mondja Lutz. - Hajlamos vagyok a határaim feszegetéséig elmenni. Nem igazán félek a magasságtól, az ejtőernyőzéstől és a bungee jumpingtól sem. 
- Szeretem a harcművészeteket, a lőfegyveres kiképzést, a fegyvereket, a késeket, a gyors autókat és a motorokat - teszi hozzá. - Mind szeretem ezeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése