2011. október 2.

Mindenkit érdekel: Mit keres Kellan Indonéziában?

Bevallom, egy hete keresek rá időről-időre, hogy mit forgat Kellan Indonéziában, de egyszerűen nem találok hivatalos anyagot. Amit most hoztam, az egy indonéz rajongólány blogjából származik, viszont értelmesnek tűnik, ezért mertem idehozni.

"Az elmúlt néhány napban nagyon meglepődtek az elvakult Alkonyat-rajongók Indonézia-szerte, amikor kiderült, hogy Kellan Lutz valami filmen dolgozik az országban. Erről nem sok rajongó tudott, még én, aki követem Kellan Lutz twitterét, sem simertem fel, hogy azok a képek, amelyeket feltett, valójában az én hazámban készültek! Aztán két nappal később leesett, hogy a képek Indonéziában készültek, és az egyik, amelyet jobban megnéztem, nagyon hasonlított Jogjakartara.
Így aztán másnap, amikor már többen rájöttek, hogy Kellan Jogjában van, olyan emberek twittereire kerestem rá, akik látták őt. Nagyon hálás voltam az Internetnek és a Twitternek! Kellant a JIH-ban (Jogja International Hospital) látták, ahol a Java Heat című új filmjét forgatja. Néhány rajongó odament, hogy találkozzanak vele, ám a stábtagok elküldték őket. Kellan azonban nagyon aranyos volt, válaszolt a twitterüzenetükre, és lehetőséget biztosított számukra egy gyors találkozóra a forgatás helszínén. Azon a napon szerintem minden indonéz Alkonyat-rajongó ezt a két szerencsés lányt irigyelte, akik (a körülmények okán) négy órát kellett, hogy várjanak Kellanre, de aztán este visszamentek a kórházhoz és találkozhattak vele. Egyikük RobstenIndo néven twittel, ő mesélte el az egész történetet, és megmutatta a közös képüket is. Abból, amit leírt, kiderül, hogy Kellan nagyon álomszerű volt, kedves, szerény, nagylelkű, aranyos és persze SZEXI!! Minden részletében tökéletes. [...]

Másnap, amikor a hír futótűzként terjedni kezdett, a rajongók majd megőrültek. Mindenki Kellant üldözte és privát üzeneteket küldtek neki twitteren, de szerintem Kellan nagyon elfoglalt... de biztos vagyok benne, hogy elolvassa az üzeneteinket. Egyik részem felugrana egy repülőgépre, és becserkészné őt. Úgy értem, rájöttem, melyik szállodában lakik, valakinek, aki annyira szereti Jogját, mint én, ez nem nagy ügy. De tiszteletben tartom őt, és remélem, jól érzi magát Jogjában, kellemes emlékei lesznek ott, és talán majd egyszer turistaként is visszatér. Indonézként és jó vendéglátóként nem kívánok tőle többet. Szerintem az a kép a bizonyítéka annak, hogy igenis Kellan törődik a rajongóival.

A Java Heat című filmről, nem hallottam korábban, megnéztem az IMDB-n, de még nincsen oldala. Aztán kisebb kutatás után megtaláltam, hogy a film hazai gyártású termék, Rob Allyn finanszírozza a Margate Production-től és Conor Allyn rendezi, aki a Merah Putih trilógiát is rendezte, ami különben nagyon klassz film volt. Olvastam egy interjút Rob Allyn-nel a Dallas Observer blogjában, ahol ezt mondta, idézem:
- Egy városi krimi/thrillert forgatunk Indonéziában, amelyben szó lesz egy amerikairól, és ami muzulmánokról, kultúrális ellentétekről, terrorizmusról és ékszertolvajokról szól. 
Az interjúban azt is elmondta:
A címek lesznek a legjobbak: az első film címe Java Heat lesz, ezt Connor rendezi majd, a következőé pedig White Rajah [Fehér fejedelem] 
Allyn természetesen nem árulta el, hogy ki fog benne szerepelni, csak azt, hogy világszerte ismert nagy nevekkel tárgyalnak, akik egyébként elég elfoglaltak, mivel jól fizetett hollywoodi filmekben szerepelnek. 

Most már tudjuk, ki ez a nagy név. Kellan Lutz. Biztos vagyok benne, hogy mindannyian kíváncsiak vagytok arra, hogy Kellan miért vállalta el ezt a filmet, nem beszélve arról, hogy miért épp Indonéziába jött. Fogalmam sincs, de valami olyasmi oka lehet, amit Kellan a twitterén mondott, amikor úgy fogalmazott "kaland az élet".

Nos, túl sokat írtam, egyébként pedig nagyon szép napot kívánok Kellannek és a Java Heat stábjának. Izgatottan várom a filmet, és biztos, hogy meg fogom nézni."


Aztán tegnapi bejegyzésében a leányzó már arról számol be, hogy egyik barátnője személyesen is tudott találkozni Kellannel, aki küldött neki egy szöveges üzenetet, íme :)


Kellan tehát valóban Indonéziában forgat, most már azt is tudjuk, hogy ezt a Java Heat c. filmet. Valahol én is 2 hónapot olvastam (de azt már meg nem mondom, hol). Másrészt viszont én örülök, hogy újra barna a haja emberünknek (gondolom, Indonéziában nem annyira hemzsegnek a szőkék). Továbbá figyelem majd a csaj blogját, hátha megtudunk esetleg többet is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése