2012. július 18.

Movies.com interjú Kellannel (Ashley-vel és Jacksonnal)

A Comic Conon rengeteg interjú készült, többek között Kellannel is, ám ezek többsége videóinterjú, amelyek összefoglalója ráadásul megtalálható magyar fordításban, úgyhogy azokkal semmiképp nem akartam bajlódni. Ez a Movies.com interjú azonban írott verzió, és nem is láttam még magyarul, úgyhogy fordítom. Most csak Kellan részét.

Ez az utolsó Comic Con az Alkonyat számára, legalábbis minden jel erre mutat, úgyhogy leültünk a sorozat néhány kedvenc színészével - Kellan Lutz-cal, Ashley Greennel és Jackson Rathbone-na - és a sorozat utolsó filmjéről, az Alkonyat: Hajnalhasadás, 2. részéről beszélgettünk velük.



Jelenleg a Comic Conon vagyunk, a vadnyugati leszámolások, a szuperhősök és az akciófilmek hazájában. A Hajnalhasadás 2. része egy nagyszabású leszámolás szuperhősökkel. Karakteretek melyik szuperhősre emlékeztet titeket leginkább?
Ami a harci technikát illeti, Carnage-t mondanám, vagy Venom-ot a Pókember sorozatból. Ha egyszer elszabadul, Emmett mindenkit széttép.

Kellan, említetted, hogy négy éve várod már Bella és Emmett szkander párbaját. Mi volt abban a jelenetben olyan különleges, ami miatt ennyire vártad?
Az a jelenet nagy hatással volt rám, amikor olvastam a könyveket. Emmett nem igazán sok időt tölt Bellával négyszemközt. Az, hogy a lányból vámpír lett, azért Emmett már régóta szurkolt. Ő mindig is úgy volt vele, hogy "változtassuk már át!" Emmett tehát régen várja már ezt, és most, hogy a lány vámpír lett, Emmett kicsit sokat gondol az erejéről, és úgy képzeli, azt senki nem múlhatja felül. Most pedig jön Bella, aki emberként mindig kétballábas volt, most pedig a megnövekedett ereje és kifinomult érzékei sokszorosát adják a szokásosnak. Úgyhogy ez egy különleges jelenet volt. Kristen tényleg mindent beleadott. Kristen Stewart sokkal erősebb fizikailag, mint azt bárki is gondolná, sokkal erősebb, mint azt én magam sejtettem, és ez csodálatos volt!

A Hajnalhasadás sajtótájékoztatóján mindannyian beszéltetek kicsit arról, hogy Bill Condon igazi színész-rendező, és hogy milyen nagy kiváltság volt egy olyan kaliberű emberrel dolgozni, mint ő. Mi volt az konkrétan számotokra, ami miatt Bill Condon ilyen nagy hatással volt rátok?
Nekem személy szerint az, hogy rászánta az időt, hogy kérdezzen. Ő új volt [ebben a világban]. Mi már évek óta benne voltunk, és kialakítottuk a karaktereinket és életre keltettük őket. Akkoriban, amit igazán nagyra becsültem és nagyon szerettem, az az volt, hogy rászánta az időt, hogy leüljön velünk, és megkérdezzen minket. Azt mondta, "Mesélj nekem a karakteredről. Mondd el, hogyan gondolkodik, és miért úgy cselekszik, ahogyan." Ezek után pedig elbeszélgettünk a forgatókönyvről. Nagyszerű volt így belekezdeni az utolsó [két] film forgatásának hosszú folyamatába. Mind ugyanazon az oldalon álltunk. Senki nem sürgette a másikat, hogy zárkózzon már fel, mindannyiunknak ugyanaz volt a célja.

Nyitottak lennétek a sorozat valamilyen folytatására? Merre vinné az útja a karaktereiteket?
Ha megfelelő alkalom lenne rá, akkor szerintem igen, de mind készen állunk rá, hogy befejezzük ezt a munkát. Mindannyian szeretjük karaktereinket, de mind a jövőbe tekintünk. Itt a remek alkalom, hogy lezárjuk ezt a sorozatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése