2012. augusztus 29.

Kellan Lutz az ismerkedési szokásairól

A People.com cikkében arról beszél Kellan, miképp szokta elnyerni egy lány szívét:

Miután rengeteg drámát élt át társkeresés témakörben, az Alkonyat izompacsirtája, Kellan Lutz rájött a totok nyitjára, hogy hogyan nyerheti el egy lány szívét: őszinteséggel.

- Most már sokkal érettebb vagyok, ami a nőket és a kapcsolatokat illeti. - mondta Kellan Lutz a  PEOPLE magazinnak a Heineken's U.S. Open Player Party-ján múlt pénteken New Yorkban. - Most már az a módszerem, hogy az vagyok, aki valójában is vagyok, és nem mutatom magam jobbnak, csak azért, hogy egy lány újra találkozni akarjon velem. 

A színész, aki korábban a 90210 színésznőjével, AnneLynne McCorddal járt, bevallotta, hogy korábban képes volt hazudni, vagy túlozni, hogy lenyűgözzön egy lányt. 
- Egy olyan kapcsolatban éltem, ahol valótlanságokat állítottam magamról. - mondta Lutz. - Azt mondtam, szeretek egy bizonyos együttest, csupán azért, mert Ő szerette őket. Aztán vett nekem jegyet a koncertjükre, és kénytelen voltam elmenni. De ez így nem volt szép, vele és magammal szemben sem.

Ennek eredményeképpen, mondta: - Megtanultam őszintének lenni, mert a végén olyasvalakivel szeretnék lenni, aki azért szeret engem, amilyen valójában vagyok. 

Az igazsággal kapcsolatos felismerése kifizetődő. A Tarzan főszereplője, az egykoro Calvin Klein modell jelenleg a 29 éves ausztráll modellel, Sharni Vinsonnal jár. A pár körülbelül egy éve randizik.
- Sharni személyisége és az enyém jól kiegészítik egymást, és minden szinten jól megértjük egymást. - áradozott Kellan. - Csodálatos személyisége van, úgyhogy jókat beszélgetünk és nagyon sokat nevetünk együtt. Soha nem hazudok neki, ezért a kapcsolatunk olyan egyszerű. Mindennek az őszinteség a kulcsa.

ALBERTO E. RODRIGUEZ/GETTY

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése