2012. augusztus 9.

Kellan Lutz a kollekciójáról és egyebekről

Na, találtam egy rövid kis interjút, és hozom Nektek még a KLO előtt :))

Az Alkonyat dögös fickója, Kellan Lutz laza, kaliforniai-hétköznapi stílusú ruháiról ismert és arról, hogy felpörgette az Abbot + Main életét kollekciójával, amely kényelmes, rendkívül puha férfi és női pólókból, pulóverekből és egyéb alapvető ruházatból (44-128 $) áll, amelyet 2011-ben hozott létre. Az amNewYork az új őszi kollekciójával és a novemberben megjelenő utolsó Alkonyat film kapcsán beszélgetett a 27 éves színésszel.

Hogyan jellemeznéd kollekciód stílusát három szóban?
Klasszikus, hétköznapi, kényelmes.

Kollekciódat a rendkívül puha pólók jellemzik. Milyenek a te legklasszabb pólóid, már az Abbot + Main termékeken kívül?
Imádtam azokat a régi Marine Corps márkájú olivazöld ingeket, amelyeket a Generation Kill forgatásán hordtunk 2007-ben. Sok régi emlékemet keltik életre, és még öt év mosás után is nagyon puhák maradtak. 

Mi a helyzet a kiegészítőkkel?
Van egy kedvenc kalapgyűjteményem és egy színes zokni készletem is. Szeretem a különleges zoknikat. Minden a mögöttük álló misztikumban rejlik.

Mivel tudod meggyőzni a new yorki srácokat, hogy kaliforniai-stílusú ruhákkal töltsék meg szekrényeiket?
A színekkel! Úgy vettem észre, hogy a new yorki srácok hajlamosak a semleges színekhez ragaszkodni, ami jó-jó, én mégis azt javasolnám, válasszanak valami élénkebbet.

Mi a legszexibb dolog, amit egy nő felvehet?
Számomra lehet az bármi, ami puha és kényelmes, csak ne legyen túl nagy vagy olyan, ami kíváncsiságot ébreszt bennem.

Az Alkonyat-szereplőtársaid közül kinek a stílusát csodálod?
Véleményem szerint Ashley Green-nek remek stílusa van. Akárhányszor is öltözik fel egy vörösszőnyeges premierre, mindig lélegzetelállítóan néz ki. De akkor is, ha csak Los Angelesben szalad ki valamiért, nagyszerűen néz ki farmerban és pólóban is. Mindegy, miről van szó, mindig hű marad önmagához és olyasmit vesz fel, ami illik hozzá. 

Mit mondhatsz el nekünk a novemberben megjelenő utolsó Alkonyat-filmről?
Én is épp olyan izgatott vagyok, mint ti. Nagyon sokáig forgattunk, nem is emlékszem pontosan, mi jön még, de lesz néhány igazán különleges pillanat, amelyet igazán élvezni fognak a rajongók. Alig várom, hogy együtt nézzem meg velük a filmet a premieren.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyi vagy!!! Megelőzni a KLO-t na az nem semmi!!! A cikk egyébként jó,és a ruhák a képeken tényleg egyszerűnek és kényelmesnek tűnnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért képes vagyok ám használni a Google-t ;) Csak olyan kényelmes, hogy a KLO mindent tálcán kínál :))

      Amúgy okés, hogy a cuccok kényelmesek, de az árak, hallod... Brutális!!

      Törlés