2011. július 5.

Immortals interjú Kellannel

Mesélnél a válogatási a folyamatról és arról, miért szeretted volna annyira, hogy kiválogassanak?
Jóval korábban elolvastam már a forgatókönyvet, és nagyon tetszett, mondhatni, beleszerettem. Először Árészra hallgattak meg, aminek nagyon örültem... úgy tűnt, tetszik nekik, amit mutattam, mégis Árészt ők magasabbnak, vékonyabbnak képzelték, úgyhogy igencsak elkeseredtem, hiszen [a készítők] nem akarták az összes istent megjeleníteni a filmben, mire én kitaláltam, hogy 'Mit szólnátok, ha én lennék a fiatal Zeusz?' Igen ám, de közben már azt beszélték, hogy Alex Skarsgĺrd és az ő apja fogják játszani a fiatal és az idős Zeuszt, úgyhogy ekkor már tényleg nagyon kétségbe estem. Mindenképpen játszani szerettem volna a filmben. Szeretem a mitológiát, már gyerekként is szerettem. Középső gyerek voltam egy nagy családban, és egy tanyán ez az egyetlen, amit tehet az ember. [Nevet] Iowában laktam, és szerettem a mitológiát. Nem tudom, miért volt ez így. De szerettem Poszeidónt is, Halak a csillagjegyem, március 15-én születtem, szeretek úszni, állandóan úszóversenyeztem, úszok az udvari medencémben, hacsak tehetem, és akárhányszor hazautazok, mégis Poszeidónt nem láttam a szereplők közt. Így aztán, amikor visszahívtak, hogy közöljék, mégsem játszhatom el a fiatal Zeusz szerepét, de felajánlották Poszeidónt, nagyon megörültem: 'Micsoda? Hol van benne Poszeidón? De persze! Örömmel!'

Hogy látod, ez a film lehetőséget biztosít számodra, hogy kilépj az Alkonyat-skatulyából?
Részemről nagyon hálás vagyok a sagának, hiszen igazi karakterszerepem van ott, az emberek folyton azt kérdezik, miért nincs annyi szövegem, mint bárki másnak? Nos, a könyveket nem tudom megváltoztatni, úgyhogy a karakteremnek gyakran a jelenléte a fontos csupán. Még a Napfogyatkozásban is, ahol több akció- és harcjelenetem volt, mint párbeszédem. De ez van. Nagyon szerencsés vagyok, és hálás, hogy bár a karrierem eljutott egy elég magas szintre, de az arcom még sincs könyvek címlapján, úgyhogy elvagyok, mintha csak lebegnék. A közeljövőben független filmekben fogok szerepelni, mint a 'Killing Game', ami egyfajta gladiátor/"Jason Bourne" film. Igazából ez az, amivel foglalkozni szeretnék: hogy szerepelhessek ezekben a hatalmas nézettségű filmekben, mint az Alkonyat is, amely megnyitotta számomra a kapukat, hogy akár más filmek sztárja is lehessek, és megmutathassam igazi színészi képességeimet és hogy magam választhassam ki szerepeimet ezzel is mintegy alakítva karrieremet.

Amikor az első Alkonyat-filmet forgattátok, akkor már szó volt arról, hogy ha minden jól megy, egy sorozat jöhet létre a könyvekből. Néha, amikor ezek a nagy filmek megjelennek, és sikeressé válnak, mindenki ott tülekedik, hogy kitalálja, miképp lehetne sorozatot készíteni belőle. Ennek a filmnek a forgatásakor volt ilyen érzésed?
Ez a film más, mint amit valaha láttatok, hiszen nem könyvön, hanem egy igazán eredeti ötleten alapszik, egy olyan elképzelésen, amely kicsit megkavarja a mitológiát, ezáltal egy saját történetet alkotva. A filmnek semmiféle vezérfonalat nem kellett követnie. Ez a legszebb az egészben. Amit a film elején látsz, és amivé alakul egészen Thészeusz történetéig, és aztán ahogyan befejeződik egyfajta visszacsatolással a legelejére, egy olyasvalaki útját mutatva be ezzel, aki új hős lehet majd. Aztán pedig amikor nézitek majd azt a legendás harcjelenet velünk, istenekkel a végén, és úgy fogjátok érezni, mintha most forgatnánk az egészet a szemetek láttára, mind azon fogtok agyalni, hogyan lehetne mégis valami folytatást kitalálni. 

Az első naptól kezdve, amikor Tarsem [Singh, rendező] megmutatta nekünk, hogyan képzelte el az egyes jeleneteket, kicsi modelleket készített, én pedig élveztem ezen 3D-s kirakók összerakását... Attól, amit ő ezekkel a modellekkel csinált, újra úgy éreztem, mintha kissrác lennék. Újra játszani vágytam. És látni, ezeket felnagyítva mintha itt benne forgattunk volna a titáni kövekkel, és ez olyan szürreális, hiszen pontosan ugyanúgy néz ki, mint ahogy tízévesen képzeltem, ő [Tarsem Singh, rendező] pedig életre tudja kelteni mindezt. Amikor pedig véget ér a film, ez azt az érzést kelti majd az emberekben, hogy "Wow, szeretném látni, hogyan folytatódik a történet!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése