2011. július 25.

Kellan Lutz Collider interjú a Comic Con-on

Na, közben találtam valami tartalmasat még :)
Ez egy közös interjú amúgy Kellannel és a fiatal Zeuszt játszó Luke Evans-szel, de én csak Kellant fordítom.

Kellan, mi tetszett Neked Poszeidón szerepében?
Ez egy álommeló számomra. Egyszerűen szeretem ezt a karaktert. És nagyon tetszik, hogy Tarsem kitalálta, hogy fiatalok legyen az Istenek, így mindannyian 20-30 évesek vagyunk. Fiatalok vagyunk. Egy Istennek fizikai és mentális értelemben is TOP-on kell lennie. Van egy háromágú szigonyom, és nagyon vagány ezzel a szigonnyal harcolni. Különösképp a harcjelenetünkben. Zeusz testvérét játszom, úgyhogy testvéri szeretet van közöttünk. Olyan, mintha én lennék a vicces nagybácsi, amikor Zeusz betartja az összes szabályt, és az nem olyan mókás. Én pedig megszegem azokat, de megtehetem. A tenger az én területem, úgyhogy elmegyek úszni.

Az a szigony, amit használsz, egy hagyományos szigony?
Minden, amivel Tarsem dolgozik, egyedinek kell lennie a maga módján. Az első szigony, amit használtunk, nagyon nehéz volt. Megpróbáltam harcolni vele, de állandóan megütöttem vele magam, tele lettem zúzódásokkal, és az nem volt jó. De kitaláltunk egy remek módszert, és így a szigony nagyon egyedi lett.

Tartottak neked külön szigonyos edzést?
Igen, voltak stábedzések. Nagyon élveztem. Rengeteget edzettem. Nagyon szeretem az akciófilmeket, és harcművészeteket is tanultam, de azt nem a stábbal. Mindenesetre nagyszerű edzőink voltak. 

Nehéz volt megtalálni az egyensúlyt aközött, hogy hatalommal rendelkező isteneket alakítotok, miközben valamiképp mégis valamiképp a rokonsági viszonyaikat is ábrázolnotok kellett?
Az ember nem istenként tekint rájuk. Az egész több szinten játszódik. Én testvér vagyok, olyan mint egy nagybácsi, én meg nagyon szeretem az ilyen nagybácsi szerepeket. Van egy nagyon jó fej nagybátyám, akihez fordulhatok, ha gondjaim vannak, és nem anyukámmal akarom megbeszélni azokat. Mindig jó tanácsokat ad, és jókedvre derít. Mindig ott van, ha szükségem van rá. Úgyhogy én ebből táplálkoztam. Itt csak annyiban vagyunk Istenek, hogy annak vagyunk öltöztetve, meg ott vannak azok a klassz fegyverek és a persze a forgatókönyv, amiben benne vagyunk. 

Kellan, mely akcióelemek tetszettek a legjobban az összes közül?
Istenek vagyunk, úgyhogy nagyon gyorsan kellett mozognunk. Vámpírt játszani is szuper volt, de itt még gyorsabbak vagyunk!

Pedig abban is gyorsan mozogsz, nem?
Igen, persze, de nem úgy, mint egy Isten. Élőholtak vagyunk, vagyis úgy mozgunk, mint egy élőholt. De én most, itt a panelon láttam először a harcjeleneteket, amit felvettünk. Háromféleképpen forgattunk: színészekkel, színészek nélkül, aztán pedig a kaszkadőrsrácok harcoltak ellenünk. Igazán klassz volt látni a három átfedését. És fantasztikus volt látni a koreográfiát is, amit a botokkal és a fegyvereinkkel csináltunk, különösképp abban a világban, amit Tarsem hozott létre.

Olyan volt a látvány, amilyennek elképzelted?
Sokkal jobban néz ki. Még álmomban sem tudok olyan eleven világot elképzelni, amilyet Tarsem képes megalkotni.

Kellan, milyen tanácsot adnál Luke [Evans, az interjú másik résztvevője]-nak egy többrészes sorozatban való részvételre vonatkozóan?
Mi az? A Rémálom az Elm utcában?? [Egyébiránt Tolkien Hobbitjában látom Luke Evans nevét, az két részes, és most forog.] Nem tudom, vele hogyan alakulnak majd a dolgok. Az Alkonyat [egy részének] felvétele három hónapig tartott. Jó, az utolsó filmé hét hónap volt, de az egy kicsit bonyolultabb is volt... De tudod, mit? Skype-oljunk! Megadom a Skype-nevemet. Jó buli lesz!!

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése