2012. július 8.

Kellan az új kollekciójának kampányáról

Kellan Lutz új divatkampánya kevésbé erotikus, mint az egy évvel ezelőtti, és sokkal inkább a "kollekcióval kapcsolatos életérzésre" épül. 

A dögös színész tavaly augusztusban indította útjára az Abbot + Main kollekcióját a Dylan George-nál, amelyet a cég alapítójával Daniel Guezzel együttműködve készítettek el. 
Kellan, aki korábban modellként is dolgozott a márkánál, a Sports Illustrated szépsége, Kate Upton társaságában jelenik meg a 2012-es őszi kollekció reklámjában. A színész a tavalyi kampányt Anne V szupermodellel forgatta [sokkal jobb is volt!!!], akkor a párocska egy kaliforniai kúriában pózolt együtt kissé kihívóan. 
Most azonban Kellan azt mondja, a Californian Dreams reklámjai kicsit kevésbé öncélúak.

- Az első kampányunk nagyon szexi volt, fel is keltette az emberek érdeklődését. - mondta Kellan. - Ez sokkal inkább a kollekcióról szól, a kollekció mögötti életérzésről. [Nos, ha ez az életérzés a hölgy részéről a mérhetetlen unalom, akkor sikerült eltalálni. Ehh.] 
A reklámanyagot Venice Beach-en forgatták, a híres fotós Yu Tsai vezetésével.

Itt Kellan egy testhezálló, hosszúujjú szürke felsőben pózol, és egy dögös repülős napszemüveget is visel. Kate csodálatosan néz ki [ezellen kicsit tiltakozott ugyan a billentyűzetem, hogy leírjam - nem bír el azért mindent ez a gép!! ;)], egy kényelmes, könnyen felkapható mintás farmerben és egy mustárszínű felsőben. A szőke szépség külsejét egy barna kalappal és szintén egy napszemüveggel dobták fel. 



Kellan nagyon lelkes volt azért, hogy egy hétköznapi viselettel sikerült előrukkolniuk:
- Egy divatszakértővel és egy fotóssal dolgoztam együtt, hogy létrehozzuk ezt a megjelenést, amely nyugodtságot tükröz a márka nevében, ráadásul remekül mutat a lemenő nap fényében. - magyarázta. - Los Angeles híres a hétköznapi luxus megjelenésről, amely folyamatosan hat mindkét márkára, úgyhogy biztosak akartunk lenni abban, hogy a stílus ezt a szempontot is figyelembe veszi. 
Forrás: Yahoo

Hozzá kell tennem, hogy a Yahoo cikkének széles látókörű szerkesztője/szerzője nem ezeket a képeket mellékelte a cikkhez, hanem az általunk korábban megcsodált és kitárgyalt szerelést ábrázoló képet. Nehogy elfelejtsük, ezért beteszem azt is. Hadd szenvedjünk :))


5 megjegyzés:

  1. Drága Ancsi! Én is láttam már ezt a cikket és hozzád hasonlóan én se értettem miért a Bloomingdales kép került mellé, ami a jókat illeti, hát a csaj valóban elég unottan néz, lehet, hogy csak az Anna V féle ajakbiggyesztést akarta utánozni, de az nagyon nem jött be neki. Egyébként még mindig nem értem miért ilyen "szürke" ruhák kerültek a videóba és miért nem azok a szép élénk színűek, amiket azért pár fotón látni lehetett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig Kellan megpróbálta elmagyarázni: ezek illettek a naplementéhez ;)
      Nekem amúgy az a bajom, hogy ezek tényleg olyan jellegtelen cuccok, ilyet akármelyik boltban kapni :/
      Kellan drága inkább a filmvásznon ügyeskedjen, ne a divat világában. :(
      Mondjuk olyan kampány, mint a tavalyi, na olyan jöhet ;)

      Törlés
  2. Szerintem a 2013-as verzióban rakjuk össze a kettőt :) Vagyis legyen olyan very szexi, mint tavaly volt és legyen olyan a hangulata mint a mostani :D Jövőre pedig kapnánk egy ultra dögös Kellant a tengerparton, persze ezt a csajt sztornózva, és így nagyon elégedett lennék :D

    VálaszTörlés