2012. október 22.

Kellan személyes megjegyzése az Oscar-idézethez

Gondolom, sokan kétkedve olvastátok a DuJour-cikkben az általuk is kiemelt mondatot, amely szerint Kellan nagyon magabiztos azt illetően, hogy egyszer Oscar-díjat nyer, már csak az a kérdés, mikor. Nos, Kellan azóta twitterén helyesbített, hogy ő ezt nem úgy értette, ahogyan az a cikkben meg van fogalmazva. 

Nem tudom, olvastátok-e tegnap az Oscar-os mondatomat, de igazából azt értettem alatta, hogy egyszer majd valószínűelg nyerek egy Arany Málnát vagy egy "A Filmekben Életében Legkevesebbet Megszólaló Színésznek" járó Oscar Életműdíjat.... Szeretek színészkedni, de nincs szükségem díjra ahhoz, hogy büszke legyek arra, amit csinálok. Ez számomra a szenvedélyről szól, és imádom, amit csinálok, ettől telik meg a szívem élettel és boldogsággal!

Nos, én úgy is elfogadtam azt a mondatot, de öröm látni, hogy megvan még Kellan humorérézke is. :))

2 megjegyzés:

  1. Szép jó estét!
    Kihagytam pár napot, és látom közben beindult az "élet" a kedvencünk körül.
    Kezdem az utolsóval. Így a magyarázatot látva valahogy még szimpatikusabb a teljes cikk, bár egy jó forgatókönyvvel talán még az is meglehet. Egyelőre szerintem még nem volt olyan szerepe ami érdemessé tenné erre a díjra, de nagyon remélem, hogy lesz. Mondjuk titkon belül tartok kicsit attól, hogy mi lesz a BD után, mert mostanában nem igazán hallani új szerepeiről.
    Viszont amiről igen az a jótékonyság... ami szerintem ugyan olyan fontos, na és a Gentlemen's Fundos kép... az nagyon bejövős!!!
    A jelenetfotókat látva csak egy dolog jut eszembe: már alig pár nap és láthatjuk a filmet.
    :) Bízom benne, hogy megfelel az elvárásaimnak, ami nem sok, csak azt szeretném, ha nem sokban térne el a könyvtől! Ja és. hogy a szkanderes jelenetet ki ne merészeljék hagyni!!!

    VálaszTörlés
  2. A Gentlemen's Fund kép nekem is bejövős. :)
    Itt kifejezetten tetszett ez a "A Filmekben Életében Legkevesebbet Megszólaló Színésznek" járó Oscar Életműdíj szöveg. Mert bár süt belőle az önirónia, de tényleg van benne valami: tök sok filmjében alig szólal meg :O

    A Hajnalhasadással kapcsolatban én nem tudom, mit várjak. Az elejét talán. A négy könyvből is az egyik kedvencem, amikor Bella felébred vámpírként, beilleszkedik abba a világba és megtalálja a helyét. Én nem szeretem a végén ezt a Volturival való kavarást, mert nem állja meg a helyét, hogy ha bármelyik vámpír hallhatja Renesmee szívdobogását, akkor minek összehívni közel 100-at, hogy tanúskodjanak róla, hogy R. félig ember. De mindegy, ezzel lesz kerek a történet, és mivel ezzel kapcsolatban egyáltalán nincsenek elvárásaim, akár még tetszhet is.

    VálaszTörlés