2013. június 12.

Kellan Lutz Java Heat interjú - "Off To The Films", 2. rész

A múltkori interjú folytatása, amelyet - még mindig - Briannának köszönhetünk!! :)

Tudom, hogy Dickinsonból, Észak Dakotából származol. Hogy jut el az ember, egy ilyen borús városból, arra a szintre, hogy a Java Heat és - a jövőben - a Hercules 3D sztárja legyen?
Isten közbeavatkozás… Lövésem sincs. A szüleim elváltak, amikor kicsi voltam, és az anyám délre vitt minket, olyan helyekre, mint Iowa, majd Denver, Colorado, míg végül Arizonában landolt és újra férjhez ment. 18 éves koromig nem tudtam mi a színészkedés. Nem igazán néztem filmeket. Egyszerűen csak nem érdekelt. Nem érdeklődtem iránta, mert őszintén szólva úgy voltam vele, hogy olyan lehet, mint a Nascar, ahol ismerned kell valakit [ahhoz hogy versenyezhess]. Aztán egyszer Los Angelesbe költöztem és vegyészmérnöknek tanultam a suliban.
Csak úgy beleestem [a színészkedésbe] mert mindenki színész volt L.A-ben, és emlékeztem milyen is volt az apámmal dolgozni az ingatlan cégénél, ahol csak az adat bevitel megy, mindenki bent ül a kis irodában. Az öregek fejbe lövik magukat, és én tudom mi a fejlövés a modellkedés miatt.
14 évesen kellett modellkednem először, mert kellett a pénz, és mert valaki azt mondta „meg kell próbálnod”. 500 $-t kerestem a Dillard’s-al (ruházati cég), és abban az időben, mikor a fűnyírásért 5 $ járt, ez egy áldás volt. Ekkor kerültem össze a Ford Models céggel – akkor azt hittem, a Ford egy autómárka. Fogalmam sem volt mit csinálok, de egy áldás volt. Meg voltam áldva ezzel a lehetőséggel, és a színészkedés ajándékával, amibe minden bizalmamat fektettem.
Anyám hosszú ideig utálta, amit csinálok, de aztán megbarátkozott vele, és tudod, én imádtam. Szenvedélyemmé vált. Találtam valami olyat, ami mélyen bennem rejtőzött, és sose tudtam, hogy létezik. Nem tudtam, milyen vagyok, hol vagyok vagy hogy kerültem ide. Tudom, hogy van valami oka, és örülök, hogy láthatom, amíg eljön az én időm. Szeretem, amit csinálok.

Megosztod velünk, hogy sikerült-e tanulnod valamit Mickey Rourke-tól, amikor nézted forgatás közben? Tudom, hogy tiéd volt a főszerep, de az ő tapasztalatival adott valamilyen tanácsot neked hogy élj túl egy hosszú távú karriert egy ilyen iparban?
Oh, Mickey. Mondhatott volna sok mindent, a felét úgysem értettem volna. Ő Mickey Rourke. Úgy gondolom, vannak színészek, akik csak magukat adják, és amit csinálnak, azt te nem csinálhatod utánuk. Szóval a tanács, amit adott, nem működött volna. Valami olyasmi volt, hogy „Csak sz*rd le és mondj, amit akarsz, Conort nem bánja, ha nincs a forgatókönyvben.” Ő megcsinálná.  Mondhatna akármit, működne, és ez az, amit a karakteréért tesz. Nagyon tiszteletteljes. Mindenki azért van benne [a filmben] hogy nyerjen, és Mickey egy igazán menő pasi.  Szóval nem adott igazán tanácsot. Mindig mondogatta „Jól csinálod, kölyök” és ez volt a legkirályabb dolog.

Az volt a terved, hogy mérnöknek tanulsz. Alkalmazod a kritikus vagy a módszeres gondolkodás képességét a szerepeidnél?
Minden átkozott percben. A legfrusztrálóbb dolog számomra. Annyira analitikus vagyok. Állandóan agyalok, amikor megszabadulnék a határaimtól, ahelyett hogy cselekednék. Ezt megtörni a legnehezebb dolog számomra. És amikor egy jelenetet forgatok, az megint egy olyan dolog, hogy szeretem, amit csinálok, mert egyre jobb és jobb vagyok benne. Személy szerint érzem azt a szakmámban, hogy mindig tanulok, már hosszú utat tettem meg, ami számomra igazán sokat jelent. Szóval ez a saját fiaskóm, ami azt hiszem a többi színésznél is jelen van, de én túlgondolkozom. Kicsit túlpörög az agyam, még ha a dolog nagyon egyszerű is, mert a legtöbb dolog az. Csak hagyni kell, hogy minden olyan legyen amilyen. Abban a pillanatban.

Sok kaszkadőrmutatványt te csinálsz, mindamellett van egy pár véres jeleneted. Megsérültél valamikor?
Nem törtem el semmim – de sokat véreztem. Nézd, mi egy „gyakorlatias” filmet forgatunk. Ez volt az első alkalom, amikor zselével dolgoztam, valamilyen tűzzselé, ami megakadályozza, megégesd magad, amikor egy tűzlabdát vágnak hozzád.
Meg amikor beugrottunk a pezsgőfürdőbe, és füst volt benne. Úgy éreztem mintha mind tüdőgyulladást kaptunk volna azon a helyen, vagy mit is lehet kapni ha, belélegzed a füstöt [füstmérgezést. :D szerk.]. Amikor mi a klubban voltunk, ők pörgették a tüzet, és ezeken a tűzlabdákon igazi alkohol és zselé volt, és ahogy repült az egyik, van egy rész a filmben ahol megtöröltem a homlokomat. A homlokom égett, mert egy kis zselé került rá, és amikor visszanéztük a jelenetet én olyan voltam, hogy „báááááh” mert közel volt, hogy a szemembe menjen.  De azért vicces volt. Nincsenek tetkóim, ezért a sebek az én külön bejáratú tetkóim. Szeretem a sebeket.

Vissza Herculeshez, hiszen ez a mai nap legnagyobb híre. Ryan Gosling volt az utolsó, aki eljátszotta. Mit érzel? Ugyanabban a birodalomban leszel, mint Ő?
Az leírhatatlan lenne. Imádom Ryant. Ő egy igazán jó színész. Volt egy pár nagyon jó szerepe. Személy szerint nem hasonlítom, illetve nem rakom be magam semmilyen arénába senkivel, hogy megpróbáljam összehasonlítani magam vele. Ez olyan dolog, hogy összehasonlíthatom magam a Sziklával [The Rock] mert ő is csinál egy Hercules filmet, de én nem vagyok Szikla. Tudod, mindünknek megvan a saját egyedi tehetsége, és az utunk hogy eljátszunk dolgokat, és ami engem illet, büszke vagyok rá, hogy teljesíthetek egyet az álmaim közül. Alig várom már.

Úgy tekintesz erre a filmre, mint egyfajta átmenetre a karrieredben? A jelentőségére gondolok, tudod, előrelépnél, talán a rajongótáborod is bővülne?

Ember, én egy „üzletember” vagyok, de sose csinálok semmit ilyen értelemben, hogy kiterjesszem az ügyemet. Olyan projekteket csinálok, amikhez szenvedély fűz, és ezt a mostanit imádom. Részben azért, mert felrobbanthatok egy csomó cuccot, és része lehetek egy sor király akció jelenetnek, és a karakterem is szuper.  De mindig próbára akarom tenni magam, és a dolgok vezetőjévé válni. Inkább a forgatáson töltöm az időm, mint a lakókocsiban. Szeretek aktív lenni. Tudod az élet túl rövid, de például imádok utazni. Szeretek tanulni és világot látni és utazni.  Olyan filmeket keresek, amik olyan részeket mutatnak meg nekem a világból, amikről nem is tudtam, hogy léteznek egyáltalán. Fontos, hogy ha a világ minden részén vannak rajongóid, így visszafizethetsz nekik valamennyit abból, amit ők adnak neked és köszönetet mondj nekik. Ez mosolyt varázsol az arcomra, mert a rajongók a legjobbak. 
Forrás: OffToTheFilms

4 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek erre a Hercules filmre :D Köszi a fordítást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony köszi!

      Én pedig örülök, hogy jártok még erre!! :))

      Törlés
  2. Az előbb írtam egy hosszú reagálást, erre elszállt. :( Ez a méreg nem a cián!
    Na akkor újra.
    Először is köszönet a munkáért, mert ez a cikk valóban elég hosszú, szóval lehetett vele dolgod. Érdekes módon, még sehol se találkoztam vele, pedig üres estéimen elég sok külföldi oldalon megfordulok.
    Kicsit más, mint az eddigiek, annyiban, hogy Kellan informatívabb, említi a családját, utalást tesz a múltjára, és bár lehet, hogy csak azért, mert bele akarom magyarázni a cikkbe, de úgy érzem, hogy tanúbizonyságot tesz arról, hogy mekkora szakmai alázat van benne. Aztán persze lehet, hogy ott ült mellette egy PR-os, és ezek nem a saját gondolatai, de bízom benne, hogy az első variáció az igaz.
    Ami a Herkulest illeti, én is nagyon várom, láttam belőle egy db képet valahol, meg is van: http://www.kellanlutzspain.com/gallery/displayimage.php?album=789&pid=33977#top_display_media
    Nem az a tipikus szépfiús, úgyhogy bízom benne, hogy meg tudja mutatni mit tud.
    És persze abban is, hogy lévén ez 3D-s, meg ugye forgatják a másik Herkulest is ezért csak lesz akkora visszhangja, hogy Magyarországon is bemutatják.
    Belegondoltatok Kellan 3D-ben egy hatalmas multiplex vásznán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nem az én melóm volt, szóval a fordítást Briannának köszönjük. Én csak kalapáltam rajta, de utólag elolvasva a végeredményt láttam csak, hogy mennyire piszok nehéz anyag volt ez. Viszont tuti nem ült mellette senki, mert az eredeti szövegben eléggé szétcsúszott Kellan szövegösszefüggésileg, ezt volt a legnagyobb meló helyrekalapálni.

      Én amúgy még a Hercules-től nem vagyok annyira feldobva, de jó, jöjjön. :)

      Törlés