2013. június 26.

Kellan - Metro - interjú

Elmaradott interjúsorozatunk utolsó darabjához érkeztem, fogadjátok szeretettel:


Az Alkonyatban megismert Kellan Lutz a Java Heatben egy amerikai fickót alakít Indonéziában, aki összefog egy helyi zsaruval (Aria Bayu), hogy megállítsanak egy terroristát (Mickey Rourke). A film bemutatja Lutz testi erejét, miközben ő lövöldöz, fut, ugrik, merül vagy épp verekszik. (A bevallottan kimerítő) edzéseket rövid szünet után Bulgáriában folytatja, ahol a hamarosan bemutatásra kerülő Hercules 3D-t forgatják, előtte pedig velünk beszélgetett a filmről. [Valszeg azért nincs most - megint - hírünk Kellanről, mert Bulgáriában forgat. Azt viszont tudtátok, hogy a _másik_ Hercules filmet meg Mo-n forgatják? Már megint ennyire nem bírt szerencsénk lenni, hogy a "miénket" forgassák itt? Ehh :( ]

Mennyi kaszkadőrmunkát kellett csinálnod?
Az egyik dolog, ami tetszett ebben a munkában, az a lehetőség volt, hogy megcsinálhattam a saját mutatványaimat. Van egy jelenet, amikor egy templom lépcsőjén gurulok le. Én akartam csinálni, de a kaszkadőrsrác mondta, ő már verte szét úgy a fejét, miközben ilyet csinált. Így aztán nem én csináltam, hanem ők, de a végén örültem, hogy így történt. De azért szeretem az ilyesmit. Csináltam már néhány filmben.

Milyen érzés akcióhősöket alakítani?
Az akciószínészet az én egyik erősségem. Szeretek hős lenni, és szeretem a látványos dolgokat. A Java Heat-ben a mexikói patthelyzetben lövöldözni ilyen volt például. Az ember nem akar villogni - mert azt gyengeségnek vélik - de természetes, hogy villog az ember, ha épp tüzel egy fegyverrel. Én nem tudok élni villogás nélkül.

Sok lehetőséged van, hogy a testedet mutogasd.
Ez egy másik olyan erősségem, amely megadatott nekem. Ha meztelenkedni kell, ha ezt akarják látni az emberek, hát, én simán benne vagyok. De nem úgy sétálok végig az utcán, hogy a pólómat a nadrágomba húzom, vagy nem úgy futok végig a parton, hogy leveszem a felsőmet [hogy felhívjam magamra a figyelmet]. De ez segített hozzá, hogy modell legyek - a Calvin Klein fotózások hozzásegítettek, hogy kényelmesebben érezzem magam és elégedett legyek a testemmel.

Melyik eddigi szerepeddel - egykori-tengerészgyalogos, FBI/zsaru, aki főiskolai tanárnak adja ki magát - tudtál leginkább azonosulni? 
Azt kell, hogy mondjam, hogy a tengerészgyalogossal. Nagyon szeretem a katonai jellegű munkákat. A bátyám a hadseregben szolgál, és én is közel álltam ahhoz, hogy csatlakozzak a haditengerészethez és tengerésztiszt legyek. Mindig is nagy szenvedéllyel tekintettem a katonaságra - gyerekkoromban számomra ők voltak a hősök. Tini Ninja Teknőcökkel játszottam, He-Mannel, Herculessel és Power Rangers-szel. Számomra a katonai bemutatók és a tengerészgyalogosok egyenruhái voltak a legklasszabbak. 

Azt mondják, karaktered a filmben figyel és nem beszél. Te is erős, csöndes típus vagy?
Az életben én extrovertáltnak tartom magam. De az emberek azt mondják, csendes vagyok és visszahúzódó. Nem nyílok meg túl sok embernek, de társaságkedvelő vagyok. De mindig tűnődök. Megpróbálom mindig teljesen átélni a pillanatot. Általában Jake [Kellan Java Heat karaktere] ellentéte vagyok - nem egy elefánt a porcelánboltban, de sokkal inkább egy olyan sakkjátékos, aki legalább három lépéssel előrébb tart már. 
Forrás: Metro US

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem szoktam kommentelni, de rendszeresen felnézek az oldalra. Köszi a fordításokat, tök jó, hogy így magyarul olvashatok Kellanről. :)
    Gondoltam megosztok veletek egy érdekességet, mert én jót mosolyogtam rajta :) Nemrég olvastam egy könyvet, amiben a főszereplő lány legjobb barátnőjének az a szokása, hogy híres emberekhez hasonlítja az ismerőseit, akkor is ha egyáltalán nem hasonlítanak rá és a főszereplő pasit Kellen-hez hasonlítja :D (bar a leírás alapján nem hasonlítanak). J.A. Redmerski: A soha határa c. könyvről van szó. Ha van kedvetek olvassátok le, csak ajánlani tudom, nagyon jó kis romantikus könyv. :)
    Puszi
    Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Örülök, hogy jársz erre, és ha jól rémlik, nem először kapunk jó tippet Tőled :)

      Törlés
    2. Jól rémlik ;)
      Én meg örülök, hogy vki foglalkozik Kellannel :)
      Puszi
      Rita

      Törlés