2012. november 22.

Kellan cipőt tervezett

Amúgy nem is vagyok olyan súlyosan elmaradva, de ez a cipő már régen várja, hogy megmutassam:

Ezen a hétvégén az Alkonyat sztárja, Kellan Lutz piacra dobta ruhakollekciójának, az Abbot + Main márkának színeiben, első saját tervezésű cipőjét. A félcipőt a Creative Recreationnal együttműködve készítette, amely cég arról híres, hogy nagyon elegáns edzőcipőket gyárt. A Kellan Venice Beach-en zajló "hétköznapi" élete által ihletett cipő jellegzetessége, hogy úgy van kialakítva, hogy könnyű legyen belebújni és kilépni belőle. A cipő fekete bőrcipő, amelynek felső részén a sarkánál egy Abbot + Main, a tépőzáron pedig egy klasszikus Creative Recreation márkajelzés látható. Ha nagyon szeretnénk, most akár [röpke] 100 dolláért is megrendelhetjük a Cr8rec.com oldalon. 

És íme a képek:


Forrás: Kicksonfire

Érdemes amúgy a linkre kattintani, ha tényleg részletesen, nagyban meg szeretnétek nézni a cipőt.
Mert bevallom: nekem nagyon bejövős. Az az igazság, hogy mindig nagy gondban vagyok a cipővásárlással, mert van egy olyan idióta "elvárásom" a cipővel, hogy az legyen sportos, ugyanakkor elegáns. Hadd ne firtassam hosszan, mennyire nem működik a kettő együtt. De ez egy olyasmi cipő - lenne, ha csajosabb lenne a fazonja - amit mindig is kerestem. Szóval, ha Kellan csinálna (nekem) ilyen cipőt nőibe, még tán meg is rendelném [főleg, hogy ha nem számítanám a postaköltséget, ami tuti sokat dob a projekten, egy itthon is elfogadható korrekt ára van a cuccnak!]. 

Szerintetek??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése