2012. november 24.

Kellan Lutz Alkonyat-interjú

Készült még egy interjú a Hajnalhasadás, 2. részének örömére, elviekben Nikki Reeddel együtt, de ezúttal is csak Kellant fordítom. Persze tudom, hogy ismétlődik már, de még mindig jó olvasni. Főleg, hogy tudjuk, az utolsó Alkonyat-interjúk egyike ez már:

A könyv melyik jelentének forgatását vártad legjobban az Alkonyat: Hajnalhasadás, 2. részében?
Élveztem, hogy olyan sokféle felütése volt az Alkonyat-történetnek, mégis alig vártam, hogy a szkander-jelenetet leforgathassam Kristennel. Ez Emmett egyik nagy pillanata, és a rajongók is nagyon várták már. Jó buli volt a forgatása. Amikor először olvastam a könyvben, már előre örültem, hogy lesz Emmettnek egy Bellával közös jelenete, és nem csak az ember- hanem a vámpít-Bellával. De nagyon élveztük a forgatását. Bárcsak eltölthettünk volna ezzel egy egész napot, mert nagyon szerettem a jelenet forgatását, élveztem minden másodpercét. Ez egy vicces jelenet.

Kristen Stewart nagyon más Bellává válik a filmben. Milyen volt látni forgatás közben ezt az átalakulást?
Ahogyan Kristen szuper-Bellává vált, azt érdekes volt végigkövetni. Úgy értem, egy teljesen más karakter lett belőle. Beszéltem erről Stephenie Meyerrel, és ő is nagyon le volt nyűgözve. Végigmenni annak a teljes folyamatán, hogy valakiből újszülött vámpír lesz, akinek felfokozott érzékei vannak: jobban megérzi az illatokat, sokkal jobban lát, sokkal jobban harcol - nos, Kristen csodálatosan ábrázolta mindezt. És bár ebben nem vagyok teljesen biztos, de szerintem mindegyikünk közül az én sminkem a legsápasztóbb, nem is tudom - szuper-sápadt, de Kristen még így is nagyon szép volt.

Mit viszel magaddal erről az Alkonyat-utazásról?
Világ-életemben velem marad az Alkonyat-sorozat. Ez egy olyan utazás volt, amely egész életemre hatással van, úgyhogy alig várom, hogy leendő unokáimmal is megoszthassam ezt az élményt. És nem csupán az, hogy szerepelhettem benne, hanem, hogy olyan sok ajtó tárult ki előttem, és mindaz a rengetem élmény, amely ezáltal ért. 

Forrás: Flicksandbits

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése